bäst

jag sitter och lyssnar på johnossi. asbäst är dom ju.
jag är hyffsat trött, mitt öga kliar eftersom jag typ är allergisk, eller nåt. jag är glad men endå inte på topp. men det är ju sommar. och det är så härligt. tre månader utan lektioner, tre månader utan tjaffs, tre månader utan missförstånd (iallafall inte så många), tre månader utan tyska. härligt. nu tänkte jag ladda upp lite bilder på facebook. sen ska jag kanske kolla nåt på tv, käka lite choklad och popcorn.

lovar ni mig att göra sommarn så underbart härlig som det bara går? lova det. för det förkänar ni, det förkänar alla. ha en super kväll nu. puss&kram.


/ a


Postat av: Elle

du är så fin!

2008-06-07 @ 22:39:34
URL: http://www.typisktelle.devote.se
Postat av: Anonym

:) tack ! <3

2008-06-08 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0