alltså helena is the shit :D hjääääärta

det är fett jobbigt att man får mejl från facebook SÅ FORT nåt händer där. man får typ 1000 mejl per dag .____.
feta jobbigt :O

just nu har jag precis kollat min facebook och sitter & chattar med min goa vän helena :D hon ska till skottland snart. hon ska spela säckpipa varje dag på alla fester hon kommer gå på har vi just bestämt. hahaha. och jag hotar henne att hon måste skicka kort annars kommer något hemskt hända henne :O och det vill vi ju inte :D
nu sa hon att hon ska skicka kort. då blev jag glaaaaaadis. 

nejnej. nu kanske jag ska titta lite på desperate housewives boxarna jag & kusinen köpte på ullared.
hare fint ! KOMMENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA, and you will make someone happyyy.
kisses & hugs :D







ps. that someone is me, suprising huh ? ;D ds.

Postat av: Helena

haha aa säckpipa varje dag xD "The Kort" kommer också anlända någon gång :D

Det där med facebook håller jag helt klart med om. jag får typ 20 mejl per dag för att någon typ har kommenterat något 100% oviktigt foto XD haha asg

<3<3

2008-06-29 @ 23:22:30
Postat av: annaa

ah javet. det är såååååååå himla onödigt. hahah

YESSSSSSSSS <333 ;D <3<3<3<3

2008-06-30 @ 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0