7 personer blev till 1

jahapp. min fina familj övergav mig precis. haha. nehrå :D dom åkte hem till stockholm medan jag hade bestämt mig att stanna här på landet. men jag har ju mormor, challe & maggan. dom e fina dom med. men det känns ju lite trist endå, min underbara roliga familj. haha. med en bror vid namn Magnus, 26 år. två storasystrar, Ninni 20 & Jossan 17. Magnus flickvän Alyne 26. och såklart Mamma & Pappa. härliga & fina är dom hela bunten. jag kommer ju sakna dom nu i två veckor. men det blir bra endå ;)

nej nu ska jag gå och äta fiskbullar hos min fina mormor. jag skriver mer sen.
hare fint !

kram anna

Postat av: joho

saknar dig lillfinken. men vi ses ju snart! <3

2008-06-26 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0