sol & bad

jag har haft en riktig toppen dag ! 
jag gick upp vid typ halv 9, åt frukost, klädde på mig tog det lugnt.
sen  åkte jag med maggan & mormor till kungsbacka, vi köpte te & gjorde nåra grejer. sen åkte vi till kungsmässan.
där köpte jag först en bikini överdel (som är fin om man bortser från min fula mage ;)) sen träffade jag challe. hon var hungri, eller ska jag säga kaffe sugen. som vanligt. så först vi var påväg å fika men det hann vi inte sen.
när maggan och mormor hade handlat färdigt så åkte vi hem.

när vi kom hem packade vi upp varorna. sen fixade vi nåra mackor, dricka & tog på oss badkläderna.
vi gick ner till vattnet & tog båten till en ö som ligger mittemot som heter Kalvö och låg och lata oss där i nåra timmar.
det var fett härligt, å bara ligga i den stekheta solen och lyssna på musik :) sen brände jag mig på en manet för första gången i sommar. men det lär ju hända fler gånger så det är bara att vänja sig :D

sen vid 5 tiden åkte vi hem, vi tog en liten tur runt på vattnet först. men sen åkte vi hem. jag fixade middagen i stort sett. jag gjorde tomatsås, som faktiskt blev riktigt god och pasta till :) :) :) och så satt vi ute i solen och åt :) häärligt.

imorn kommer min familj, det blir trevligt. imorn eller ikväll ska jag försöka ladda upp bilder på bilddagboken :)

nu ska jag snart gå en lite kvällspromenad.
men först blir det nog glass.
puss, anna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0