löördag, sööndag, MÅNDAG

hallööö.
lördagen var finfin. jag åkte in vid typ halv elva till gbg, heden.
jag träffade lisa & hennes päron, sen tittade jag på några matcher som hon spela och gick runt lite med henne där :D
det var feeeta många lag och matcher :'D hahaha, sen träffa jag claris också, gullunge <3 så det var trevligt.

igår fyllde min gammelmoster 90, så vi åt tårta osv osv, jag hade förövrigt astråkigt för ingen var social med mig, förutom typ else som är 70+ :D hahahahaha. vid typ 11-12 tiden började det åska & framförallt blixtra lite smått hysteriskt sådär, haha. det blixtra verkligen var 5 sekund. :O

idag skulle jag ha åkt till koster&anna, men eftersom jag har ringt henne nu i typ 3 dar på alla nummer jag kan tänka mig och hon inte svarar så kan jag inte åka dit, för vi hade bara bestämt dag och inge mer. så jag är fett besviken nu :'(
fan asså. hon kanske missförstod dag eller nåt, men det är fett synd. för nu vet jag inte huur det blir :(

idag smsade jag till ganska många typ "heeej hur e sommarn ? :D kram" så jag fick rätt många svar och började prata med folk vilket var mkt trevligt :) haha, ni är så fina hela bunten :)
annars idag så har jag badat och ätit pannkakor (supriise) :D jag kommer bli en köttbulle efter sommarn, med tanke på alla pannkakor mormor stoppar i mig. :'D jaja. det får fixa sig :) nu ska jag nog ta och ligga i solen och lyssna på musik.

ni är söta, peace !
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0