latmask

hallå där KOM och köp blåbär.
inte för att jag har nåra,
men KOM endå. :)



jag sitter och äter jordgubbar & glass. kanon gott en sån här varm dag. solen har skinit hela förmiddagen men har för tillfället gömt sig. men det är varmt endå kan jag säga.
jag har gjort ingenting idag. med ingenting menar jag : gå upp, äta frukost, titta på "the number 23", shave my legs, upptäcka värmen, äta glass.
ja, något sånt. och det är ju ganska mkt för att vara ingenting.

idag kommer min kära familj tillbaka till mig, eller iallafall delar av den. det är ju najsiii. mamsi, papsi, sis ;D

vad jag mer tänka syssla med idag : gå ut och spana in den nyklippta gräsmattan, klappa albin, lyssna på ipod+läsa bok, kanske bada, fixa ihop mina kläder, grilla med maggan & challe, gå till finna med maggan & albin, välkomna min familj. typ sova. :D

fine with me. om man säger så. jag pallar inte vara aktiiiv idag :D hihihihi.
nu ska jag ladda upp fler bilder på bilddagboken, fastän det tar 1000 år för varje bild ._______.
puss !




jag & albin spagetti pussas (bild från igår :))

Postat av: helena

hej hoppas du har det suuper! det verkar som det ;)

idag så drar jag till skottish! Hare bäst :D

pusss<3

2008-07-06 @ 01:11:49
Postat av: annaa

aha oj ! hoppas du får det mega bra. och LOVA att skicka kort :) helena is the beeeeeest :D ellerhuuur? :D hahaha pusssss <3

2008-07-06 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0