hängmattan

tjena.
förut idag läste jag låg jag i hängmattan, lyssnade på musik & läste ut en bok som jag nyss börjat med. den heter "Hanas resväska" den handlar om förintelsen och om den lilla flickan Hana & hennes familj (de är judar) och massa annat. den är en tunn liten pocket bok som går fort och läsa, men oj vad man blir tagen endå, tycker jag i varje fall.
en bok  man borde läsa :) när jag låg där i hängmattan hörde jag ett dovt mullrande komma bortifrån, och typ 20 minuter senare spöregnade, blixtra & åskade det :D aja, mysigt iallafall :)

jag pratade med claris, vi ska ses imorn. hon ska komma hit, det blir mys :)
och sen ringde anna, och sa att hon trodde att jag skulle komma imorn, men nu kan jag inte åka för bilen e paj, jag ska vara med clara, jag ska passa albin osv. så jag ska nog till henne nästa vecka, men kanske bara en natt :(((
aja jag ska försöka fixa med det lite :)

nu ska jag ta en macka och joina challe & jossan som tittar på Ett Öga Rött.
hare fint. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0