desperate anna ?

oj, lite blogg torka för några dagar. men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit skriva :)
i tisdags kom clara hit till mig, det var jätte najs. hon var här hela dagen, kom vid 12 åkte hem vid 9. så det var jätte mysigt. och vi gjorde massa grejer, bl.a kvällsbadade i det varma vattnet. hahah. (bilder ska jag lägga upp sen :))

från tisdag-torsdag har jag även extra passat min lilla kusin hund albin som jag har pratat om eller haft bild på förut. haha :D igår kväll så tittade jag på desperate housewives 4 timmar i sträck, HAHAHAHA jag skojar inte :D men asså jag & min kusin köpte ju första och andra boxen på ullared så nu tittar jag typ hela tiden :D och idag tittade jag 3 timmar i sträck, jag avbröt det alldeles nyss :D aja, härligt med lite gammalt skvaller från wisteria lane :D

idag har jag hjälpt min kusin att städa, haha :D men tyvär har jag inte hunnit bada, fastän det fina vädret :(
imorn ska jag in till kungsbacka för att köpa present till min moster som fyller år på söndag & lite andra grejer :)
nu är jag skit trött eftersom jag kollat på tv i 3 timmar, men jag ska ändå sätta mig brevid challe i soffan & kolla på nån skäckis hon tittar på :D

på lördag åker jag till koster & anna, nu är det HELT bestämt :D jag kommer hem på måndag, det blir fett bra ! :)
vi hörs, hare super !
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0