blä med ett stort B, i kanten.

det är tråkigt att sommarblogga för ingen tittar in på ens blogg, förutom om man är modebloggare och bloggar varje dag om vad man har på sig 24/7. och sånna bloggar är fina, visst det tycker jag också men alltså. jag är ingen liten modeflicka, och jag har ingen modeblogg. men måste man ha få läsare för det ?
det är iallafall urtrist med att ha så lite kommentarer och läsare. så step up you guys.

idag har jag typ inte gjort nå vidare bra, jag gick upp, åt frukost, typ gjorde ingenting ett tag, åt lite lunch, titta på en film på tv, åt muffins, och nu är jag här. solen har vågat sig fram lite, men det är inge varmt sommarväder precis. jag har verkligen ingenting att göra. fy vad tråkigt. och jag borde lägga upp mina bilder från koster på datorn, men jag är så trött på datorn. tro det eller ej. och jag vet, att jag skriver super tråkiga inlägg & hinner aldrig lägga upp en bild till texten. men det är ju ändå ingen som läser, eller som säger vad dom tycker. så nej. vad negativt asså.

usch.


Postat av: EmmaLH

Jag läser från mobilen, och jag saknar dej jättemkt, kram<3

2008-07-22 @ 12:26:16
URL: http://elhow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0