tråk

okej, this is for you amanda XD
i mitt förra inlägg stog det såhär "jag har precis duschat och torkat håret och tagit på mig"
om man vill kan man missförstå och tro att jag menade att jag hade tagit på mig, asså fattar ni, röra mig själv alltså XD men jag menade förstås att jag hade tagit på mig kläder. SÅ! nu har jag förklarat det för manda, och är nöjd :D, och jag hoppas manda att du förstår nu? :D tss <3

okej, jag skulle ju vart med lisa idag, men hon typ åkte till farsta centrum å va där i 4 timmar -.-'
så det blev inge. så istället har jag gjort absolut ingenting idag ;)
eller bara typ ätit makaroner, och choklad :D

jag älskar mat ;D

jag är typ hungri nu igen, men vi ska typ äta lax till middag, å det är väl hyffsat gott, men nuere nå typ laxpuddig, eller vafan jag vet inte XD

PUNKT.

Postat av: A M A N D A

hahaaaa :D wei, du gjorde ett helt inlägg till mig (nästan iaf)

2008-01-06 @ 23:11:08
URL: http://amandiee.blogg.se
Postat av: annaapanna

haha, jaah, visst e jag duktig :D

2008-01-06 @ 23:26:43
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0