(tisdag)

Igår hann jag inte skriva i min blogg eftersom jag va hos sara till typ 9, och sen orkade jag inte gå in, så det blir ett litet inlägg nu om hur min dag var igår :D

ja, skolan börja ju, och ja, det va väl okej. som vanligt liksom, förutom att anna har slutat :(, bajspåre anna, kom tillbax å börja här igen va :'/ <3  efter skolan halv tvingade sara mig att jag skulle följa med henne hem, så när vi kom hem till henne gick vi ut med hennes hund Aussie (som e på bild där nere, fast tyvär e bilden inge bra, för min kamera tycker om att vara en sugig kamera) vi gick en hyffsat långsam runda i regnet i kanske en timma. sen så åt jag hos sara också :D minestroni soppa och pannkakor :D:D:D:D:D, gott vare, en bild på grädden där nere, och sara har gjort ett fint hjärta i grädden som typ halvt syns..

och sen typ spelade vi guitar hero 2 & 3, åså spelade vi nå apspel, som jag spelat nån gång förut också, men jag kommer inte ihåg vad det heter, anyway, det va kul, fast jag tror jag förlora allt, öh, men ah. å sen liksom, åkte jag hem va ;D 

                        
image14 image12  image15image13 image16
 

Postat av: Lajsa

Pannkakaaa!

2008-01-09 @ 20:52:05
URL: http://misterkebab.blogg.se
Postat av: annaapanna

jaaaaaaa :D

2008-01-09 @ 21:02:47
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: clara

buzz heter apspelet sara har
älskling

2008-01-12 @ 11:03:52
URL: http://www.claru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0