teven kallar, huh?

från igår till idag, sov jag över hos sara, det var mys, <3
vi gick upp 6 imorse och tvättade håret, sen käka vi frukost och lite senare gick vi till bussen som förde oss till skolan. och så var det back in school igen. helt okej skoldag, förutom att jag hade as ont i huvet hela dan.
haha, sen råka clara kasta en godispåse i huvet på mig, men clara om du läser dethär, det gör verkligen ingenting, jag loooooovar, jag älskar dig vännen ;) <3
även idag var våran eng-lärare Kajsa, üpersnäll och lät oss gå hem och läsa istället för att va kvar i skolan och läsa i våran eng-bok. så då ringde jag far min, och då hämta han mig, så vi åkte och handla lite på maxi.

så, sen när jag kom hem gjorde jag varm choklad och mackor, och satte mig i myskläder framför teven.
nu har jag suttit vid teven ett tag, jag tittade nyss på Grey's Anatomi :D. ingen e hemma, men jag väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta middag. jag e hungriii - som vanligt dåra.. x)

ååååh, jag längtar efter bror min, och så längtar jag tills charlotta kommer hit, komkomkomkomkom (a)
men HALÖ, seriöst människor, skärpning liksom, jag blir snart riktigt deprimerad om ni inte kommenterar, så komigen nu people!!! jag brukar faktiskt kommentera era bloggar :'O :D

höhö, men anyway, kommentera gääääääääärna :']
och logga gärna in på msn, för jag har inge å göra.

jaaaaaa, nu kom mamma och systeryster hem, så nu ska vi väl strax äta, tomatsoppa med makaroner i, GOTTTTT :D  ciao


Postat av: Emmaa

Hej älska´lingen... Det låter mysigt:) Jag vill åxå ha tomatsoppa med mackaroner:) Jag ska kommentera mkt mer i din blogg, förresten, jag kollar in den varje dag för den är så trevlig xP Kommentera mer i min oxå!!!

Älskar min Annamest

2008-01-30 @ 22:09:56
URL: http://emmwaah.blogg.semmwaah.blogg.se
Postat av: annaapanna

taaack emma :)
jaa sure :) men vad heter du nu igen?
kraaaaaam

2008-01-31 @ 14:49:01
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: hannah

kommikommiterar

2008-02-01 @ 20:44:00
URL: http://hannnahs.tjejsajten.se
Postat av: anna

thx hannach :D *höhöhö*

2008-02-01 @ 21:14:31
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0