söndag :D

jag har precis duschat och torkat håret och tagit på mig, *duktig*
lisa förlorade sin handboll match så jag kan träffa henne :D, men hon skulle typ köpa skor så jag bara väntar på att hon ska ringa nu, sen tar jag väl det blååååa tåget till lillängen ;)

imorse när jag skulle äta frukost, så skulle jag äta lingongrova med skinka på och varm choklad, åså skulle jag ta en tugga av min utmärkta macka, så bah smackar den te -.- ? så jag tänkte , okej skinkan kanske är lite konstig, så jag tog en ny lingongrova skiva med phiadelpia och gurka, så tar jag första tuggan, åså smakar det te igen -.-'
så jag kom fram till att det var lingongrovan som smakade te :D, och eftersom jag inte gillar te speciellt mkt så var det en tråkig slutsats, att mackan smakade te alltså.. så jag slängde mina mackor och åt inge mer sen.

jag funderar på att koka makaroner, men jag tror att jag är för slö för det just nu. så jag skiter i det och sitter och skriver här istället :]

nu har jag skrivit ett inlägg som är totalt ointressant och onödigt, sådetså :D

- thats the way the cookie crumbles -
chiao


Postat av: amanda

hahahhahaha Anna, har du "tagit på dig" hahah!
tagit på dej kläder kanske ? :D
eller har du bara 'tagit på dig' :)?
hihhi (aa)
(första meningen i inlägget)

2008-01-06 @ 17:46:55
URL: http://amandiee.blogg.se
Postat av: anna

haha, men vafan amanda XD
va du ska krångla XD

jag har tagit på mig kläder, wohoo :D
bajs påre (a)

2008-01-06 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0