ROCKBJÖRNEN

okej, sen så hann jag ju inte skriva om torsdags heller såklart, så here it goes;

jo, det var en trevlig torsdag. vi slutade typ 13.10 bara för att vi inte hade nån svenska, najs :)
sen skulle jag lisa, clara och sara göra nåt, så vi pallade oss hem till sara. där va vi kanske två timmar eller nåt?
sen skulle sara på trummor, lisa å jag orkade inte följa med så vi åkte hem. när jag väl kom hem så typ gjorde jag tyska läxan och käkade middag så småningom. för sen 20.00 skulle jag och anna ejebyyy på ROCKBJÖRNEN :D
det var sjukt kul, vi hade det jätte trevligt. fast det var slut ganska tidigt, redan 22.00 :/, men bra va det :D!
mkt bra uppträdande och hyffsade vinnare :D (kommer lite bilder sen)

jaaah, så torsdagen var bäst :) puss på den dagen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0