måndagmåndagmåndag


jo, det var väl en helt okej måndag. vi har lite annorlunda schema denhär veckan för alla andra har elevensval. men det har ju inte vi musikklassare, men vi har en ganska lugn vecka ändå liksom. jag hade piano idag, har inte vart där sen i julas. för när det började nu igen i januari så va jag sjuk första gången, och andra gången va min piano lärare på nåt. men det gick nog bra tror jag.

nu sitter jag och lyssnar på musik och kliar mig på armen, (höhö) det kliar as mycket, kanske har nå myggbett :O ?

men nu ska jag gå, har en engelska bok & en svenska bok jag måste läsa ut denhär veckan.

godnatt på er - så småningom,
kram anna



With Every Heartbeat - Robyn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0