måndag med tjejorna


Var med lisa och anna e hela dan. egentligen skulle emma s också komma, hon skulle dyka upp hos lisa vid typ 3 men så blev det inte, hon kom inte. annars härlig dag med tjejorna :D först typ spelade vi wii game, eller vafan det heter XD kan inte riktigt sånt där, sen baka vi chokladbollar med lisas lillebrorsa gustav. det var tänkt att vi skulle kolla på film, men det blev aldrig så..  iallafall, chokladbollarna blev faktiskt asgoa, vi åt upp typ alla förutom 3 kanske ? 

idag kom jag också på att jag kanske är allergisk mot katter :O, bajs också -.-' men lisa har ju en katt, åke :D han är fett med söt asså, haha.  men flera gånger som jag har varit hemma hos lisa så har det börjat klia i mitt öga, åså har jag kliat och det har blivit rött, och sen kom jag på också att, när jag va hemma hos anna en gång, (hon har ju också en katt) då börja det också klia i mitt öga, så det känns tyvär som att jag är allergisk :/ och lisas lillebrorsa är typ egentligen allergisk mot katter, men åke är nån speciell kattras som är mindre allergisk framkallande, eller va man ska säga. så det hela är ju lite skumt ... :O

sen spelade vi också Guitar Hero, jag typ sög, fast anna sög lite mer (a), och lisa va typ bäst :D
fast sen fick jag ju lite flyt på det, inte sant lisa ;D hahahha

vi kom till lisa vid typ halv ett kanske, sen tog jag och anna tåget hem typ 10 över 6, så vi va ju där ett tag, men trevligt hade vi :) imorn är det skola -.-, blääää, jag orkar inte. det är så trevligt att vara ledig. asså visst skolan e väl okej liksom, men just nu känner jag bara inte för att åka till skolan, tare vanliga gamla tåget, ha alla lektioner, ha massa läxor som jag glömmer/inte orkar göra.. jaa, egentligen hade jag bestämt mig för att verkligen försöka plugga in läxorna och få bra resultat på prov, så man får bra betyg i slutet av nian och så sen. men blää, jag orkar inte, fast jag måste. särskilt tyskan måste jag plugga mer på, jag suger så himla mkt på tyska ...

aja, trevlig dag med er tjejor, hejpåenstund. ><




image6  image7  image10image8 image9 image11

Postat av: jjohannaah

Söta bilder!! det är verkligen skul aat spela de gitarrspelet!!

2008-01-07 @ 21:16:52
URL: http://jjohannaah.blogg.se
Postat av: annaapanna

tss, tack :)
ah det är as kul :D !

2008-01-07 @ 21:34:00
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: Johanna

tjena anna, shit vad kul att lisa blev alt 2!
det hade man ju inte direkt väntat sig.. :D
ha en bra dag!

2008-01-08 @ 15:38:18
URL: http://www.frostis.blogg.se
Postat av: Lajsa

haha, snygg bild på mej där assoh. ;D

2008-01-09 @ 07:37:11
URL: http://misterkebab.blogg.se
Postat av: annaapanna

tjeenare johanna :D det är fett dåligt för oss sopran ettare att lisa lämnar oss, men jaja.
ja, tack detsamma ! :D

(och till lisa) ja lisa, du är värsta het XD

2008-01-09 @ 18:35:35
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: lojsa

(var tvungen att ändra till lojsa, [a])
Men man vill ju prova nytt! :D

2008-01-09 @ 20:53:15
URL: http://misterkebab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0