lördag vah :*

idag är det lördag. just så.
hela jullovet har jag varit på landet, idag åkte jag hem. käkade pannkakor (mormors goa) innan jag åkte i en överfull bil med resten av familjen. julafton är ändå bäst på landet liksom, med kusinen, moster, mormor åså.
fast nyårsafton var så jävla tråkig, haha. jag va ju fortfarande på landet då, jag och charlotta typ va hemma, åt otroligt mkt choklad, bl.a. åt jag upp en hel aladdin ask själv, "DUKTIGT ANNA!" -.-' jag kommer bli fet som en gris.

3 januari hade vi begravning för bosse, kära morbror bosse. fan va jag saknar dig. men din begravning var otroligt fin, massor med blommor, och massor med folk i kyrkan. du älskade blommor, du älskade jakt, du älskade naturen. och du var så otroligt omtänksam, och trevlig, man kunde inte annat än tycka om dig kära vän. 
jag har fortfarande inte fattat att du är borta föralltid, liksom, helt borta, aldrig kommer jag höra din röst igen.
jag fattar inte...
du skulle sett på kyrkogården vid din gravsten, eller alltså där du ska begravas sen, det var helt fullt med blommor, och dom var så otroligt vackra, alla var till dig bosse, alla vackra blommor var till dig. <3


förövrigt mår jag allmänt dåligt och livet är surt, och beskt förstås. allt känns verkligen hopplöst.
och så saknar jag lisa, skulle träffat henne egentligen imorn, men hon kanske har handboll hela dan, eller typ om hon vinner första matchen går hon vidare å då är det matcher hela dan. så jag hoppas hon förlorar, för då kan jag träffa henne (a) förlåt lisa men det är bara för att jag vill träffa dig :) <33
på måndag ska jag iallafall träffa johanna och anna e, :D:D:D:D:D:D:D <333


juste, inte att förglömma, jag skrev aldrig nåra riktiga nyårslöften men, ändå nått sånt här:
* skriva i min almenacka mkt mer :D
* äta mindre choklad (godisförbud?)
* börja på nån sport, iallafall, röra på mig mera typ.


nu ska jag typ lägga upp bilder på datorn,
kolla in min bilddagbok http://filyr.bilddagboken.se/
puss på er :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0