life is bad, life is bad and it's sad

ganska lugn dag i skolan, jag gillar torsdagar. vi slutar tidigt och det är trevliga lektioner. fast detta var en dålig torsdag på morgonen -.-' jag typ visste inte vad jag skulle ha på mig, och mitt hår ville inte sammarbeta med mig, så jag satte upp det, då såg det ännu fulare ut. jag gillar inte känslan av att stå på tågperrongen vänta på tåget, och känna att alla stirrar på en, som om man va ett monster eller nåt. ibland inbillar jag mig bara att alla stirrar på mig, att jag ser riktigt jävla ful ut. men ibland så kanske dom inte kollar,  men det kan jag inte avgöra.
men jag gillar överhuvud taget inte när folk stirrar på mig, så mitt knep är att stirra tillbaka, stirra så man verkligen ser varandra i ögonen tills dom inte vågar titta mer så dom vänder bort huvudet.

jag vill inte verka svag, så jag ser dom i ögonen, tills dom inte vågar stirra längre.
rätt åt dom.
så jävla rätt åt dom.

jag funderar att börja på bandy, vad tycker ni? verkar bandy najs? jag går ju inte på någon sport och jag vill liksom röra på mig, jag vill träna nån sport, annars går jag ju bara på piano, och det blir lite tråkigt tillslut.
så vad säger ni, tror ni att bandy är något för mig?
vill ni börja med mig? :D schnäälllllaaa :D:D:D



image22

dagens outfit :D, gamla kläder, men vafan.
klänning med hjärtan på -  från H&M
svart kofta - från Åhlens
lila strumpbyxor (som inte syns) - från H&M
lila halsduk - från paris
brun mössa - från Åhlens

Postat av: Anonym

bandy är nice, börja!

2008-01-15 @ 22:19:34
Postat av: annaapanna

höh, okej ;) jag sitter faktiskt just nu i denna stund och spanar in bandy lag ;D

vem edu föresten? :)

2008-01-16 @ 20:16:59
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0