"i huvet på anna"

jomen visst. idag hade vi typ håvtimme (eller hur fan det stavas) i typ 2 timmar, så jag och sara gick till forum och åt lunch och va inne på h&m, vi provade massa kläder, fast jag gillade bara ett plagg, och det köpte jag :) det tog en timme för sara att prova ca 6 plagg. sara är en seg människa, typ en snigel liksom, men det är därför jag gillar henne ;) <3

nu halv kollar jag på "I huvet på Gynning" haha, helt okej, ganska skum, men, mja..

-


det är så jobbigt att se vissa av de där bästa och närmaste kompisarna man hade i typ 5-6:an verkligen bli några andra människor. ens relation till dom är inte den samma, just två personer, just de två personerna saknar jag nu. jag saknar det jag hade med dom. jag saknar våran vänskap.
fan livet är sjukt jobbigt.

Postat av: Laban

Haha, håvtimme? x'D

2008-01-29 @ 16:49:29
URL: http://misterkebab.blogg.se
Postat av: annaapanna

men lisa sluta håna, bara för att jag inte är en perfekt stavare, och jag visste faktiskt inte (och har aldrig vetat) hur man stavar fucking håltimme -.-'
prutt på dig :P

2008-01-29 @ 18:04:45
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0