grattis emma ståhlberg <3

nej nu har jag varit dålig på att skriva, smisk på anna :O
fredag-lördag sov jag, emma och lisa hos anna t. MKT trevligt :D ( har ju inte träffat anna på en månad :O)
vi typ va ute och åt på nån slags sushi/thai resturang, och sen gick vi hem, och spelade typ spel XD
igår fyllde också Emma Ståhlberg 13 år, så GRATTIS EMMS <33
imorse så joggade jag lite och så, jag började alltså med min såkallade "gympaläxa", eftersom biffen ska till thailand nu så vi får en slags läxa :D
sen efter det så duschade jag och åt två rejäla tomatmackor. sen typ hjälpte jag min syrra att städa, det gick hyffsat långsamt XD höhöhö. så nu sitter jag här och fixar lite med bilder.

nu ska jag spela ett spel på hamsterpaj, (höhöh)
kram.

bilder från i fredags
image30 image32
lisa, emma och anna.                                  jag och lisa när vi spelar ett spel typ XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0