friday-

och ofcourse ska jag berätta om denna dag också, fredag.
antagligen är mina blogg inlägg ganska trista och helt ointressanta, men hur som helst måste jag få skriva av mig. så jag skriver ändå :D, (och ni som väl tycker om att läsa min blogg  - KOMMENTERA MERA! )

hursomhelst. idag blev jag glad, andra lektionen, när jag hade tyska, för vi fick resultaten på våra "test" (inte prov). och våran lärare sätter ju inte betyg än, men hon skriver om man uppnått målen och det har man om man får ett G. (men G är då det bästa man kan få, förutom G+) anyway, JAG FICK G+, (höhö) ja, det är jag otroligt glad för, jag är ju alltid så jävla dålig på tyska, så det va naajs. sen fortsatte väl dagen som vanligt. vi hade ingen gympa, så även idag slutade vi hyffsat tidigt. så jag gick hem till sara, vi typ tittade lite på Monthy Python, bäst ;D sen gick vi ut med Aussie, och hon skulle åka till örebro vi d typ 5, så jag åkte hem sen.

jag åt middag för typ en halvtimme sen - tacos - mums. så nu sitter jag här mätt och belåten, men är besviken över att det inte har blivit nån bandy eller friskis och svettis än :O, jag vill verkligen börja på nåt av det iallafall. jag går ju inte på nån annan sport så, blää. nån som vill gå på friskis&svettis med mig? det går bra att anmäla sig genom att kommentera, så hörs vi på telefon sen :D

såg lite på singing bee förut, HAHAHAHHA, de som är med och tävlar eju fan helt överaktiva och typ skumma XD aja, härligt ändå liksom. höhöhö.

kram anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0