fredag - lördag :D

hello ;D
igår på gympan hade vi militär gympa -.-
hela klassen sprang runt fyra konor, när våran gympalärare biffen sa till oss att stanna så fick vi göra typ 10 armhävningar, 15 sit-ups, 10 upphopp osv. när man hade gjort det så började man springa igen, åså höll vi på så sen, as jobbigt. särskilt när man har världens dåligaste kondition -.-. sen så fick vi dricka paus i fem minuter och när vi kom tillbaka så sa biffen att vi skulle hålla på i 10 min till, han bah; nu ska vi vila, och å fick vi "vila" genom att sitta i en 90 graders vinkel :O, åsen fick vi göra typ plankan eller va den heter, bajs jobbigt.

så idag har jag världens underbaraste träningsverk, verkligen underbar liksom, jag kan inte röra mig. det gör ont tom. när jag sätter mig och när jag går. jag har ont i benen, i magen, i armarna och i armhålorna, asså shiet liksom :O

efter gympan å slutade vi, då gick jag, clara och lisa hem till lisa. och lisas familj har typ hyrt en liten gympasal varannan fredag, så vi va i den i två timmar och typ spelade bandy XD? sen gick vi hem till lisa igen va, och så åt vi där, och så skulle vi sova hos lisa. så vi typ spelade lite spel och sånt, och så på kvällen när klockan är kanske 12, är vi inne i lisas rum, då lägger vi oss påvarandra, typ en böghög, så bah somnar vi XD hahahha, sen vaknar jag 2 timmar senare och kommer på att vi kanske borde bädda och gå och lägga oss istället för å bah ligga där värsta obekvämt, så då väcker jag lisa och clara, och så fixar vi med våra madrasser och somnar på en gång sen.
haha, snacka om trötta eller vadå? XD

sen skulle vi gå upp vid 9, för clara skulle typ till nån handboll grej, så då äter vi frukost lite långsamt och sen går clara till sin buss. då stannar jag kvar och jag och lisa typ chillar, har på oss pyjamas och sitter vid datorn hela dan typ XD, sen klär jag på mig och åker hem när klockan är typ halv 6.

tss, :D trevligt hade vi iallafall :D <33

kram


Postat av: hannah

DET VAR INTE ENS JOBBIGT! hah, jag var typ den enda som inte tyckte det var jobbigt, eller nja, jag och helena, men det är vi är så coola och starka :D

2008-01-19 @ 19:59:33
URL: http://hannnahs.tjejsajten.se
Postat av: annaapanna

ja, men det är faktiskt orättvist!
jag är typ den mest otränade människan på denna planet, så jag bah dog liksom -.-!
:D

2008-01-19 @ 20:05:56
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0