flintis anna?

klockan är lite över 12, och jag har redan hunnit att göra det andra träningspasset ;D
(den där gympagrejenläxan) jag typ jogg-gick men ändå liksom, sen gjorde jag lite armhävningar, sit-ups & upphopp. åså duscha jag, och sen när jag skulle torka håret så bah kom det massor med hårstrån på min tröja.
och dom senaste veckorna har jag märkt att jag tappat lite mer hårstrån än vad jag brukar, (liksom det som alla gör) så ja bah, jaha okej, så liksom drog jag i håret så alla lösa slingor skulle åka ut, och då fick jag MASSSOR :'(
så liksom, ere schampot som förstör mitt hår eller, jag hänger inte riktigt med :/
man kan ju inte bara tappa massvis med hår plötsligt, jag tänkte byta schampo och kolla upp va det e för vitaminer man ska äta för att håret ska bli starkare.

innan var jag glad för att jag hade fixat träningspasset, och så hade jag tänkt göra massa saker nu, men nu har jag verkligen ingen lust till det, för nu bah, blääääääää mitt hår vill inte sitta fast ?
fanbajs.

någon som vill logga in på msn och uppmuntra mig? pleeeeease ?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0