en jävla onsdag

jag hade inte tid att skriva i onsdags, såhär kommer den dagen;

mjo, den här dagen började bra. 7ma+mi skulle till velamsund, alltid trevligt att göra nåt med andra musikklassen :D iallafall, jag skulle vara i skolan 8, för sen skulle vi ta nån buss, när vi är ungefär halvvägs till velamsund och sitter på bussen, såklart så kommer det typ en dagis klass eller nåt. så det blir härlig-härlig bussresa, verkligen -.-' iallafall, sen går vi av och så får vi gå typ 2 ½ km, eller nåt, kall men trevlig promenad. och sen kommer vi fram tillslut, och då springer alla fram till hästhagen och klappar alla hästar, haha, sånna är vi :D sen typ måste vi gå in, så vi hinner inte klappa hästarna så värst mkt. då går vi in på den där klimatgrejensaken :D och typ är där, och går runt i den så kallade "utställningen", och svarar på frågor och stuff. sen käkar vi lunch där, och innan vi går, så klappar vi naturligtviiiis hästarna en gång till, (de va vääääldigt söta :D)

sen går vi de där 2½ kilometrarna tillbaka, och när det är ca 200 meter kvar till busshållplatsen, så kommer såklart bussen, så då får vi springa, och sen kommer vi på. när bussen väl har åkt ca 3 stationer så går det SÅKLART på en klass med småttingar IGEN, -.-' och busschaffören är jobbig och säger att vi ska pressa ihop oss, men alla småbarnen stog liksom pressade typ ansikte mot ansikte, (haha) så det gick inte mer, men men, "finns det hjärterum så finns det stjärterum" som man säger ;)

när vi kommer tillbaka till skolan så har vi musik, och sen skulle vi haft engelska, men kajsa är världensbästa lärare och lät oss gå hem :) så då skulle jag och clara hem till mig och plugga till NO provet som vi har imorn, och så henkade offe på också. så vi kom hem till mig, och pluggade duktigt, och sen åt vi min fars egengjorda pizza, (mkt god)

sen när clara och offe gått så ska jag sätta mig vid datorn (höhö)
och då ser jag när jag går in på bdb, att Heath Ledger har dött under natten.
de orden kändes så hemska, och gör fortfarande så det är inte sant.
fan asså, du var en så underbart bra skådespelare.
jag kan bara inte fatta det, vafan skulle det va bra för? :'/

rip heath ledger </3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0