22.40

klockan är 22.40 och jag sitter och lyssnar på lily allen :)

det är en liten äcklig fluga som bor i mitt rum, det är en sån där jätte liten fluga som inte låter nåt, men jag stör mig så hemskt på den. den liksom kryper runt på mitt skrivbord och fattar inte att den inte är välkommen här, jävla fluga säger jag bara.

jag borde gå och borsta tänderna och sova nu, jag kommer aldrig orka upp imorn  .____. men grejen är den att jag kommer inte somna när jag väl ligger i min säng, för jag gick ju inte upp tidigt idag, så då är jag väl inte "tillräckligt" trött för att kunna somna, så jag kommer bara ligga och vrida å vända på mig, och det är så jobbigt att inte kunna somna -.-

men, jag måste väl.
godnatt på er.


Postat av: Amanda

Skolångesten är inte så överdrivet kul när man vill sova!

2008-01-07 @ 23:41:54
URL: http://amandabacktorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0