usch, fyfan.


(anna t hälsade på i skolan idag, det var mys <3)

blää, när jag kom hem åt jag tre mackor och titta på tv i typ en halvtimme. efter det har jag bara gjort läxor, (typ) jag satt och gjorde matte eftersom jag har matteprov imorn, men sen fatta jag inte en grej, så då gick jag över till tyskan som är tills på fredag. 17.35 nån gång började grey's anatomy, så då kolla jag på det, och gjorde tyska i reklampauserna. sen gjorde jag lite matte, sen skulle vi äta. när jag ätit kom jag på att jag har no redovisning imorn så då for jag upp till datorn och satt och klurade på min powerpoint, då kom jag på att jag saknade en liten del av texten som jag och min no grupp fixat ihop. så jag sms:ade till my och frågade om hon kunde skicka mig resten av texten, och hon svarade gulligt att det kunde hon såklart. så efter 10min-en kvart så sms:ade hon till mig och sa att hon inte kom in på sin edu, så hon kom inte åt texten. så jag fick klara mig utan den. 
 
så nu är min powerpoint egentligen inte färdig, för jag har ju lite till text som måste vara med på den. och dels vet jag inte vilken del av texten jag ska läsa imorn på redovisningen, så det blir ju kanon! -.-' och sen känner jag på mig att det kommer gå dåligt på matte provet..

jag försökte pigga upp mig lite med att gå in på myspace och lyssna på Thoose Dancing Days härliga låtar, och det varade för en stund, men nu är jag lika sur&trött igen. imorn är dålig dag för att det kommer gå dåligt på matteprovet och no redovisningen, men å andra sidan ska jag hem till emma s, och det är ju mys.

blää, men jag är ändå trött och sur liksom. jag får nog verkligen för lite sömn, för jag är alltid lika piss sur på kvällarna nu på senaste tiden. och så lyckas jag alltid planera in att börja med mina läxor vid 9 på kvällen, liksom duktigt anna! just great. jag längtar tills det kommer en tid i mitt liv där jag mår bra, riktigt bra, och livet leker. för just nu känns det som raka motsatsen.

godnatt.


Postat av: E L L E

Jag känner 2 st i Those dancing days:)
P U S S

2008-02-22 @ 20:43:03
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: annaa

aah, nice ! ;) jag ser sångaren typ varje dag, (hon går på samma buss som jag, eller tåg)

puss!

2008-02-23 @ 13:55:00
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0