tjottahejti

dagens vill ha: massa kläder!
dagens klädsel: svarta jeans, svart linne, grön linne med vita blommor, svart kofta, SÖTA SOCKOR! :D
dagens frisyr: uppsatt i hästischsvansch!
dagens händelse: vi hade matte prov..
dagens låt: anna ternheim - my secret
dagens planer: sitta vid datorn, göra tyska, äta banan
dagens roligaste: hemma hos emms <3
dagens favorit: emma såklart :D
dagens kram: milla -  haha, vi hade värsta långa kramen för vi fick för oss att det var sportlov idag, men sen så bah, nä juste, vi ses ju imorn, HAHA <3
dagens puss: corre !
dagens köp: gurka, tomat, och bananer :D
dagens godis: dubbel nougat!
dagens humör: som vanligt på senaste tiden - trött, glad, lite deppig, förskyld..
dagens ord: typiskt!

jag sitter och lyssnar på Nina Simone, hon är riktigt grym. jag har gjort klart gympa uppgiften, den är gjord, den är skriven och iväg mejlad till biffen! nu ska jag strax gå och göra lite tyska bara. va hemma hos emma s idag, det var jätte mys gumman! hon ska till caribbean imorn :O (ellerhurdetstavas:D) jag e värsta avis! men hoppas hon får det bra ! <3 nu ska jag gå, tjolahejsan!


Postat av: E L L E

My secret är superbra!
P U S S

2008-02-22 @ 20:42:10
URL: http://ellesapelle.blogg.se
Postat av: annaa

japp, anna ternheim är extremt bra ! :D
puss!

2008-02-23 @ 13:54:07
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0