stuka handleden

JAJAMÄNSAN! jag, anna magdalena palmqvist ramlade i en tunnelbane trappa i fredags, japp!
på något vis snubbla jag och tog imot medhandleden och så slog jag i hakan också.
och såklart så vare ju tänkt att jag å tjejerna skulle spela laserdome den dagen, och då bara måste jag ramla och slå mig -.-' men vi spelade laserdome iallafall, det gick bra, fast armen dunkade hela tiden när jag höll i pistolen.
i fredags kom käre kusin charlotta, och moster maggan :)

igår va vi på bio, jag o chulle såg världens dåligaste film, hahaha, först skulle vi se "Cloverfield", det va ju 15 års gräns på den men jag skulle låtsas vara 15, men det gick inge vidare, så vi fick byta biljetterna till nån annan bio som gick vi den tiden, och då blev det "De glömda själarnas ö", den va dansk men det var svensk dubbnig, den var verkligen dålig liksom, HAHAHA.

just nu oroar jag mig för hur det ska gå på torsdag, när vi ska åka till romme, hoppas jag inte har lika ont i handleden då :/


vid två tiden ska vi dra till magnus & alyne, och jag måste klä på mig. tjoosan!


image37 image38

Postat av: emma LH

sötisar

2008-02-10 @ 20:41:26
URL: http://emmwaah.blogg.se
Postat av: anna

vadå sötisar?

2008-02-10 @ 22:39:13
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0