söndag

dagen har varit full av småsaker jag behövt göra. jag gick upp vid tio-tiden och åt frukost och titta på tv. sen bakade jag muffins som man skulle ha med sig på klassmötet. efter det fick jag ta en snabb dusch, och sen åkte jag och mamma. mötet var lite skoj, haha, alla var lite sura. alla föräldrar alltså, vi andra, var glada, haha, vi typ spela lite snabbt fotboll med två skumma killar, HAHA, vi sög :D

sen åkte vi hem, och då tog jag itu med min engelska, eller nej, det gjorde jag inte, jag började men sen orkade jag inte, så jag tittade på tv och åt chokladbollar istället. sen skulle jag äta middag och efter middagen så började jag med engelskan. och med saras hjälp gick det ganska fort, och bra. jag har två frågor kvar som jag och sara ska hjälpas åt med, men hon äter middag just nu, men hon skulle ringa mig sen :D

förövrigt vill jag bara säga att clara är bäst <3
hejhopp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0