solig måndagsshopping

häärlig måndag idag! jag åkte trots allt in till stan. och där hittade jag massooor med fina saker. (det kommer bilder nedanför) jag orkade inte med gallerian eller inre staden idag, så jag tog götgatan. mysiiga götgatan! jag gick där ett tag själv och hittade nåra grejer, tills pengarna tog slut. haha. då åkte jag till mammas jobb, nordiska museet. jag va där ett tag, vi fikade och sen skulle hon fixa några grejer. sen vid 5 tiden åkte vi till åhlens city och fixade några grejer. sen åkte vi till götgatan för att köpa dom fina grejer jag hittat ! det blev 4 plagg och 2 väskor, haha, jag brukar aldrig köpa särskilt mkt, men dom här grejerna bara lyste " ta mig ". så ja. XD hahah.

jahapp, nu har jag en stund suttit å försökt att lägga in bilder på dagens köp, men min data laggar, så bilderna lägger jag in senare !

peace !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0