snöstorm fyfan

nu sitter jag här hemma hos cornelia :D
jag, anna, offe & corre har precis varit med om en snöstorm, HAHAHA, det var faktiskt as läskigt jöö XD

jo, det var såhär. jag och anna åkte till orminge centrum, där väntade vi på corre, och sen handla vi mat, det vi nu strax ska äta alltså. sen gick vi och hyrde film, vilket tog femhundra år eftersom vi inte kunde bestämma oss.
sen gick vi till busshållplatsen och då började snöstormen. himla snöstrom asså XD på busshållplatsen väntade vi på offe, och bussen. sen kom bussen, och då åkte vi hem till corre.
men från busshållplatsen till corre va ju en bit. då vandrade vi i snöstorm asså, jag kände inte mina ben, mitt ansikte och mina händer. fyfan va jobbigt det va, HAHAHA

men jag skriver mera sen va :D för nu ska vi kääka :D:D:D:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0