skärpning :O

först av allt vill jag bara säga. ni är sjukt tråkiga. (ni kommenterar inte) näej, inte det minsta faktiskt. dom få läsare jag har kan väl åtminstonde klämma till en liten kommentar. jag känner mig ganska desperat, livet är TRÅKIGT utan era kommentarer! :D så, SKÄRPNING, PÅ RIKTIGT!

anyway. imorse var jag först och kolla min provresultat från förra blodprovet. och sen tog jag ett till blodprov. så jag kom till skolan vid typ 10-11 nån gång. när jag kom till skolan hade vi gympa. och gympan var aaaaaaskul. hihi, vi hade minihandboll och mitt lag var bäst, (not) asså vi vann typ inte mkt, höhö. men vi passade mkt och var trevliga mot varandra, och det är ju det som räknas :D efter gympan vare lunch, sen engelska, och sen bild. åså sluta vi. egentligen kände jag mig skyldig att jag&sara skulle göra våran vanliga "gåhemtillsaratisdag" och gå ut med aussie, sitta vid datorn och göra läxor, (den vanliga tisdagen vi alltid har) men vi har matteprov på torsdag så jag tänkte gå hem och plugga jätte mkt istället. och det gjorde jag ju, verkligen.. "hoooooooooooooooooooost!" men jag åkte hem, och så haha, typ gjorde jag och pappa mackor, eller jag gjorde mackor och satt å åt medans han höll på och fixa&dona i köket :D åså drev tiden iväg, och jag hade ingen större lust att plugga matte. så sen satte jag mig vid tvn och tittade på älsklings - Grey's Anatomi ! och sen typ kom mamma hem och vi åt middag.

så nu sitter jag här, och har inte pluggat matte ett skit. men det ska jag faktiskt göra nu. först ska jag plugga matte länge, och sen ska jag försöka skriva min gympauppgift. och gå och lägga mig tidigt så jag får sova några timmar för engångskull. tjosan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0