rip ipod? ..... nährå :D

tooooooorsdag, jo, det har varit en bra torsdag trots allt.
jag, clara och anna for hem till clara, där hade hennes pappa bakat en kladdiskaka, det åt vi av, och så lyckades vi typ göra sönder cd-facket på hennes dator, "/ det var väldigt synd om min ipod idag, jag har haft den i kanske 2 ½ år. det är en mini ipod, eller den hette så då iallafall :) och den har krånglat väldigt på sistone, så idag, dog den för sista gången "/, då hade vi engelska, så vi höll en tyst minut, (höhö) så då skulle jag peta lite på den, så starta den sig, anna skriker: DEN LEVER!!! DEN LEVER!!! (alla jublar) hahaha, fast den är ändå en liten cp ipod, för den håller på å gå sönder, även fast den inte totalt gick sönder idag så är den ganska kass, menmen. min fina lilla ipod :D

nu sitter jag och lyssnar på david bowie - life on mars. jag ska nog strax gå å plugga matte & tyska.
och så borde jag väl också öva piano.. -.-'

kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0