ond cirkel, ?

jag sitter på mitt rum, och lyssnar på grymmaste bandet just nu, Earth, wind and fire.
jag är sur för att youtube inte funkar på denna bärbara dator, och så är jag sur på alla jäkla vänner man kan ha.
sådana vänner som man kan bli så himla förbannad på liksom, som bara krossar en totalt liksom.. alltså inte alla vänner, många är otroligt fina, men just nu finns det ju nåra..

jag är också sur för att jag borde plugga tyska & engelska, och så är jag sur för att jag ska göra ett sånt där träningspass imorn (gympauppgift) men det känns verkligen som att jag kommer skita i det, och då är jag sur på mig själv för att jag inte gjort den. så, yepp, life sucks big time.
asså faan, jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag orkar inte tänka liksom, det är så mkt som är skit just nu, det finns verkligen tusen saker som jag skulle vilja ändra på, och så finns det tusen saker som jag oroar mig för, och massa sånt.. asså, BLÄÄ, jag vill bara hoppas på att jag lever i en dröm och så ska jag vakna upp och leva ett liv som jag tycker om, som inte suger hela tiden. för när det äntligen händer något bra i mitt liv så kommer det något som förstör, det är liksom en ond cirkel.

ja, ja vet, jag klagar som fan. men jag kan inte hjälpa det, men jag är fan olycklig nu. på massor med saker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0