mysigt, regnigt, tisdag !

först och främst vill jag bara säga tack till dom få människor som faktiskt kommenterar mina inlägg. ni ska ha ett stort tack, för jag blir hemskt glad så fort ni kommenterar något lite trevligt ! så fortsätt gärna ! :D

jag åkte trots allt in till stan idag och kollade på bokrean i några affärer. jag hittade inget särskilt som intresserade mig förutom en bok. Fallen - Joyce Carol Oates. jag känner redan till henne, har faktiskt läst tre av hennes andra böcker. hon är en fantastisk författare så jag var bara tvungen att köpa boken nu när den ändå var på rea.

även idag träffade jag mor min. vi träffades vid fem och då gick vi å fika på waynes coffee. det var mys. sen tittade vi  in i design torget & granit. efter det tog vi bussen till forum, och i väntan på våran buss gick vi in på forum. vi gick till åhlens och där provade jag en kjol som jag länge gått och tittat på. tillslut köpte jag den ! plus en liten vit tröja som man kan ha till. nu ska jag inte köpa mer kläder på ett tag. har redan slösat massa pengar på två dagar bara, haha. imorn är jag nog bara hemma. jag kanske åker in till moderna museet och kollar på den nya Andy Warhol uställningen på eftermiddagen med mamma. men innan det är jag nog bara hemma !

har ni också haft en bra tisdag? jag hoppas det.
nu sitter jag och lyssnar på Amelie from Montmartre musik. jag verkligen älskar filmen. och jag älskar musiken minst lika mycket som jag älskar filmen. ciao !

image50 image51

vitblårutig kjol - åhlens 249:-
vit t-shirt - åhlens 99:-
fallen - joyce carol oates - åhlens city 79:-

Postat av: EmmaLH

Va trevligt det låter:) Själv har jag inte gjort nånting på hela dan, bara varit hemma här hos farmor och myst lite... Jag vill åxå ha nya kläder... vilka fina köp du har gjort!!! Älskar dej Anna

2008-02-26 @ 22:55:24
URL: http://emmwaah.blogg.se
Postat av: annaapanna

ahokej, mysmys hos farmor dåra ! :D
jag åker till landet på torsdag, det blir riktigt härligt må jag säga! :D kram

2008-02-26 @ 22:56:47
URL: http://annaapanna.blogg.se
Postat av: LISA

Jag tänkte köpa en sån där kjol när jag var där för ett tag sen, men den passade inte riktigt. :D Den är fiiin :}

2008-03-02 @ 18:55:52
URL: http://misterkebab.blogg.se
Postat av: annaa

jasså du :)

2008-03-02 @ 18:59:29
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0