måndagsmorgon

idag börjar jag halv tio. och eftersom jag var hyffsat snabb på att gå upp ur sängen har jag lite extra tid över på morgonen, så jag sätter mig såklart vid datorn, haha. jag har ätit frukost & tagit på mig. så det återstår bara lite små grejer jag måste göra innan jag ska promenera ner till min tågstation.

så länge roar jag mig med att blogga. den här skickas runt lite på facebook, och jag bara älskar den, för den är så himla sann! HAHAHAH:

6 truths of life:
1) You cannot touch all of your teeth with your tongue.

2) All idiots, after reading the first truth, tried it.

3) The first truth is a lie.

4) You're smiling now cause you are an idiot.

haha, visst eren bra? :D
nu blire lite dagens stuff:

dagens vill ha: åh, jag vill ha massor.
dagens klädsel: blåa jeans, mörkgrått linne, ljusgrå långärmad
dagens frisyr: uppsatt i bulle - som vanligt haha, men jag orkar inte ha utsläppt :O
dagens händelse: jag ska gå till skolan ? (a)
dagens planer: gå till skolan, gå hem till nån kanske.
dagens humör: lite halvpigg fast ändå trött, hyffsat glad.
dagens ord: "dont worry, be happy"

jag tog inte med alla nu, för jag kan inte fylla i dom förens dagen är slut ;D
jag tror att jag borde gå ifrån datorn nu.. :D höhö.

see you soon !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0