lördagskvällen

melodifesivalen igår - haha så jävla kass. förlåt mig, men den var verkligen det. jagvet, egentligen är det otroligt meningslöst att titta på melodifestivalen om man redan vet att det kommer bli hur dåligt som helst, om man redan vet att man kommer hata låtarna, om man redan vet att låtarna kommer spelas på radion i 3 månader varje dag, hela dagen. men, jag tittar på det iallafall. och jag har inte något vidare bra svar varför, det har liksom bara blivit en slags tradition på något vis. synd att inte patrik kom vidare igår, han var ju iallafall någorlunda okej liksom. men dom andra som vann, liksom ? "Upp o hoppa" hahahaha, va ede ? XD aja, ioförsig ere ju lite kul att någon annan okänd kommer vidare till final. det är klart, fast sen har vi ju BWO, vad vill dom egentligen? är det någon över huvudtaget som lyssnar på dom? oh shit. björn gustavsson var ju såklart som vanligt bäst. hans framträdande borde ju vunnit, HAH! när melodifestivalen var slut så började jag titta på "The day after tomorrow" på trean. jag har sett den förut och den är så jävla bra. fast när jag sen skulle sova hade jag liksom ont i magen för att tänk om det verkligen inträffar något sånt. shit liksom.

näej, nu ska jag hitta på nåt. tjosan!

Postat av: Anna

Jag lyssnar på BWO och tycker att de är bra, sådeså:D

2008-02-24 @ 11:34:12
Postat av: annaapanna

haha, jasså. men va trevligt för dig då. :D

2008-02-24 @ 21:50:55
URL: http://annaapanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0