LASERGAME MED VÄNNERNA

okej, jag är sjuuuuuuuuuuukt avis på min bigsis right now.
hon ska till KANARIEÖARNA, men sin kompis. aoooioooooooao. PÅ SÖNDAG, om ca 40 timmar jöö :O
haha, de e ju lite crazy, men vafan, kanarieöarna e ju säkert najs :D
hahaha, all lycka till dig sis <3 :D

så, nu till vad min dag har gått till. efter skolan åkte jag, clara, anna, my, lisa, emma l, offe och corre in till stan.
vi skulle köra sånt här lasergame, HAHAHA det va aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaskul, det kan jag verkligen rekommendera att göra med chompisarna :D vi körde mot nåra snubbar vi aldrig hade mött förut, vi hade ingen aning om vilka dom va, men det va fan askul jö XD efter det så var vi svettiga och varma, haha. lisa, emma & clara åkte hem. och sen åkte även my hem. så då bestämde jag, offe, corre & anna att vi skulle köpa kakor och gå hem till offe. haha, kakorna va typ as äckliga, men vi hade trevligt :) www.cybertown.se (där var vi) :D

just nu sitter jag och lyssnar på sugarplum fairy. imorn ska typ jag, anna, corre och offe, hem till corre och käka hos henne och kanske sova :) myys.

jaah, förövrigt var dagen mkt bra, förutom jobbig för hannahvännen, :/ stor kryapådigkram (så att säga) till dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0