jag saknar allt det.

usch. jag kom precis och tänka på hur jävla mycket jag saknar min relationer till mina vänner i 4:an - 5:an. det fanns några människor som jag var extra bra kompis med. dom som jag saknar extra mycket nu. jag kommer ihåg dom första dagarna i 4:an, vi hade precis fått reda på våra faddrar, och dom skulle guida oss runt på skolgården och i skolan. min fadder, och din fadder var typ kompisar, så du&jag gick tillsammans med dom.
det var då vi började prata, och bli vänner. visserligen blev vi aldrig sådär riktigt jätte bra vänner. men vi var ändå ganska bra vänner, ellerhur? du var en såndär man kunde lita på, du var lite blyg, men hur trevlig och snäll som helst. jag saknar dom tiderna. jag saknar våran vänskap, och så många andra vänskaper i 4:an.

men nu, du är så otroligt annorlunda, och jag är också annorlunda. jag vet att det inte är lätt för dig heller. man är äldre och måste vara mer "tuffare" så att säga. men endå. jag skulle göra vad som helst, vad som helst för att gå tillbaka till 4:an. gå tillbaka till roliga raster, vi i klassen hade. allt. allt vi gjorde. fan vad jag saknar det, verkligen. jag saknar det så jävla mycket. varför blev allt så fel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0