hoho

onsdag igår - mkt trevlig onsdag må jag säga.
först va jag bara allmänt seg hela morgonen. vid 3-tiden åkte jag in till slussen, där träffade jag mor min. vi gick till djurgårdsfärjan och tog den till skeppsholmen. vi gick till moderna museet och tittade på lite olika utsällningar, men framförallt den nya Andy Warhol utställningen. han har gjort riktigt grymma bilder. där gick vi runt ett tag och sen gick vi och fika där. senare åkte vi hem. och väl hemma vare tänkt att jag skulle packa, men det gjorde jag typ inte, hah. jag och systeryster bakade muffins. och sen vid 11-tiden började vi titta på På spaning med Bridget Jones. haha, hon är ju bara för bäst asså ! :D sen var filmen slut typ halv ett eller nåt. då segade vi lite. så jag somnade väl kanske vid halv 2 eller nåt. och nu, idag - torsdag håller jag på och packar, så jag måste kila !
ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0