härlig februari promenad

fett härligt väder idag! vid typ ett - tiden idag bestämde jag mig för att ta en promenix.
med håkan musik i öronen och sol&snöväder blev det en jätte trevlig promenix med mig själv.
jag var ute i lite mer än en timma. det var jätte mys.
idag mår jag sådär, är väldigt förskyld, snorar jätte mkt, och har ont i halsen. men jag kämpar på.
idag kom min fader hem, han hade varit på landet. :) nu sitter jag och lyssnar på the killers, och funderar lite.

imorn ska jag väl på nå möte med mamma, det är nå slags föräldrarmöte med barnen med också, haha. resten av klassen är alltså också där med sina föräldrar, haha. men vi ska planera hur vi ska samla in pengar till våran italien resa i 9:an. :D

förresten, ni får fortfarande gärna gå in på min bilddagbok, http://filyr.bilddagboken.se/.
jag uppdaterar med nya bilder hela tiden!

kram på en stund

image39
bild från promenaden, en liten grankvist täckt med snö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0