blodprov

imorse tog jag blodprov, innan jag tog det hade jag haft typ "bedövningsplåster" i en timme. Så jag kände inte själva sticket när jag tog blodprov, fast efter typ 1 minut så kände man liksom hur någonting försvann ur armen, man kände liksom inuti pånå vis att blodet drogs ut, inte så att det gjorde ont, men det var en liten obehaglig känsla pånåvis. så nu har jag ett blåmärke där. och dessutom har jag ju ont i min andra hand också, för att det va den jag snubbla med. fast det börjar bli bättre med den, för jag hade is på den igår.

på torsdag äre ROMME!!!! mkt kul, även fast jag suger, alltså verkligen, suger på skidor :D
nu ska jag strax äta, imorn åker challe & maggan hem :(
trist skare bli.. :/

men snart ere lov, jag gör inget på hela lovet fram till torsdagen, (då åker jag till landet) ska vi göra nåt innan?
:D:D:D:D:D

nu ere matdags, alla små hundvalpar ska få mat, höhöhö.
tschüs, (hejdå på tyska, höhhöhö) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0