ännu ett onödigt inlägg ;D

jag såg på melodifestivalen förut. jag missade dom första 10 minutrarna så jag började se precis tredje numret. The Nicole - Razboorka, liksom vafan ede? jag trodde det var ett skämt när jag började titta. Hennes engelska var inge vidare, hon sjöng inge bra och låten, ja, kan man ens kalla det låt? Jag bara undrar vart melodifestivalen är påväg.. Vart hittar dom alla dessa dåliga artister? det är helt sjukt, melodifestivalen förut var kul att kolla på för man fick se nya artister som var begåvade och det var spännande att se vem som vann. Men den nuvarande melodifestivalen innehåller nåra totalt okända artister som inte kan sjunga, och har hel knäppa låtar, och sen förstårs några artister som är folkkära, typ carola, christer sjögren osv. alla sånna vi redan vet vilka de är.

det är helt hopplöst liksom. det enda som gav mig lite hopp idag var att carola och andreas faktiskt bara kom till andra chansen, ÄNTLIGEN SVENSKA FOLKET HAR NI FÖRSTÅT ATT CAROLA INTE ÄR BÄST I UNIVERSUM! äntligen röstade svenskarna på nån annan, nån som inte redan var så folkkär, osv. allt jag kan göra är att ge carola ett rått skratt, hon är säkert olycklig ikväll för det skulle inte förvåna mig om hon redan hade förpartajat för att hon visste att hon skulle vinna, men ickesanicke! HAH, hon kom bara till andra chansen! :D

jag vill inte alls säga att jag hatar carola, hon är väl rolig och trevlig på sitt sätt, men det är kul att det sker lite förändringar i hur folk röstar.

jaja, nu är ju inte melodifestivalen det viktigaste i livet, så jag skulle ju kunna sluta tjafsa om det, haha.
några borden jag borde göra i helgen:
- jag borde skriva rent min gympa uppift
- jag borde göra klart mina engelska uppgifter
- jag borde öva piano
- jag borde städa mitt rum
- jag borde testa på friskis&svettis
- jag borde inte sitta vid datorn så mkt

haha :D

dagens vill ha: smal mage & nya kläder
dagens klädsel: svarta mjukisar, linne & fleece
dagens frisyr: uppsatt i bulle
dagens händelse: mja, pappa kom hem från onsala
dagens låt: dom kommer kliva på dig igen - håkan hellström
dagens planer: göra engelska, gå och lägga sig
dagens roligaste: typ, mina och pappas dåliga skämt? haha :D
dagens favorit: hmm, familjen
dagens kram: mamma <3
dagens puss: pappa, hahah
dagens köp: inget  :)
dagens godis: chokladbollar
dagens humör: lite små trött, förskyld, glad, lite deppig, lite blandat helt enkelt !
dagens ord: (dagens mening) "det syns att du pluggar jossan", hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0