alla reser bort -.-'

goodmorning! eller mjah, ioförsig gick jag upp vid nio. haha anyway. jag är lite små sur, för alla bara reser bort nu på sportlovet, verkligen ALLA. blää. så man kan ju inte göra nåt med nån för dom e borta. själv åker jag till landet på torsdag men jag är ju ändå här några dar. men eftersom att ingen e kvar  hemma så får jag ju bara tråka hela dagarna. idag hade jag tänkt åka in till stan, jag sms:ade anna e, men hon var i norge tydligen. och typ dom flesta andra jag hade lust å va med idag är ju bortresta. så jag kanske ska åka in till stan, jag vet inte. men det e ju inte så kul å gå runt själv liksom, hah. så nu sitter jag här å fördriver tiden, jätte kul verkligen. smsa mig om du vill hänka till stan? :D

ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0