1234 tell me that you love me more

well, klockan är 2 och guess what? jag har absolut inte gjort någonting idag! :D haha. men det gör inget typ, jag har ju ändå lov nu så! jag har suttit vid datorn större delen av förmiddagen och lyssnat på underbaaaar musik. checkat in lite nya artister och funderat på vilka skivor jag borde köpa snart! juste, idag börjar bokrean, jag tänkte att jag ska spana in den någon dag i veckan, det finns säkert många trevliga bra böcker man kan köpa för trevliga priser. man borde ju passa på liksom! :D jag hade tänkt mig att gå och dammsuga mitt rum strax, så det är gjort liksom. nån som vill åka in och fika med mig idag? eller nån annan dag i veckan! på torsdag ska jag till landet, men innan det har jag inget speciellt å göra i veckan. så slå gärna en pling, eller kommentera!

igår var jag hos lisa, jag åt hos henne och åkte hem vid halv tio typ, det var mys <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0