you and i

jag är trött på
- elaka tanter & gubbar som inte får som de vill i affärer, (därför blir de irriterande)
- hopplösa skvaller tidningar
- emo barn och till viss del "poppare" typ same shit. (kan de aldrig ge upp?)
- emo barnens hopplösa frisyrer som ett tag var söta, men så är inte fallet längre
- dumma dumma förhoppningar om tusen saker ständigt
och lite annat sånt dära liksom.



idag är det den 29 december. igår fyllde ninni 21, idag var jag i kungsmässan & freeport. imorn är det 30 december, dagen före den 31 december. alltså nyårsafton. idag köpte jag en mumin mugg. jag älskar mumin muggar, (det är en mugg med ett mumin motiv på) finns massa olika. nu har jag tre stycken. jag läser i Ljudet av ditt hjärta. tredje boken  i twilight serien. den är såklart lika bra som de andra och jag kan knappt lägga ifrån mig boken för jag är så fast i deras värld, i deras historia i den lilla, regniga staden Forks. om jag fick välja, skulle jag nog hellre heta Bella och bo i Forks, än att leva mitt liv just nu iallafall.

men så funkar det ju inte.
nu ska jag snart äta middag, sen ska jag till kusinen ca 10 meter härifrån och titta på film, som vanligt. :)

Postat av: ELLE KARI

åh den är helt underbar!! själv håller jag på med fyran på engelska nu och vi är nästan oskiljaktiga sk du veta! pussochkram skumbanan

2008-12-29 @ 19:46:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0