h a r r y p o t t e r

hejsan !
igår hade vi sista julkonserten för i år. det lät jätte bra allting, och alla var skit duktiga!
och såklart lika kul och mysigt som alltid !
efter konserten sov jag över hos anna e med joppe.
vi åkte först och hyrde film och köpte godis, hah <3
sen hade vi det jätte mys. vi somnade vid halv tre nångång.

lucia har jag tillbringat med anna, joppe och emma.
på morgonen kom emma och åt frukost med oss, jätte mys!
sen så haha, va emma hos oss ett tag. men den söta saken ska åka till thailiand ikväll, hon ha redan åkt säkert.
kommer inte träffa henne på en månad :O..
men iallafall sen var jag och joppe kvar ett tag, vi åkte till ektorp centrum och köpte godis och typ satt på en bänk jätte länge och gjorde ingenting. jätte onödigt va det, hah. sen gick vi hem i kylan och åt mera godis :D

lite senare åkte båda hem. nu hemma har jag inte gjort mkt mer än ätit middag & fastnat framför teven.
harry potter - hemlighetens kammare har jag halvkikat på nu, nästan hela filmen. haha.

nu ska jag nog titta på film med syrran,
vi hörs.

/a

Postat av: Lisa

Harry Potter power! :D

Låter mösigt, själv åkte jag hem med min mormor som pratade om att det var rea på korvarna. ;)

2008-12-13 @ 23:57:07
Postat av: anna

lisa, försök inte få mig in i harry potters värld bara. för jag är bara en 1/4 inne LITE GRANN!

och jag måste behärska mig själv.. höhö.

DET LÅTER FEtA NAJS HÖRRUDU :D <3

2008-12-14 @ 13:20:25
URL: http://annaapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0