drömmar med vingesus

hej mina underbara vänner/läsare.
jag mår toppen! igår var det skoalvslutning, var i skolan i kanske 1 ½ timme, skönt.
mina mentorer och min klass är ju för härlig, hahah :D
så vid typ tio tiden stack jag och typ alla tjejer i klassen till forum och fikade i flera timmar,
och så hade vi en liten slags "julklappscermoni" haha, jätte mysigt !
efter det gick jag runt med lite olika i forum, köpte dom sista julklapparna.
på kvällen va jag & lisa med på det andra lucia uppdraget vi egentligen inte skulle vara med på, eller vi var där och, ah bara var där egentligen, haha. men dom andra sjöng så fint så :D

jag, my, anna, emma, lisa, paulina, hannah, clara & corre stack till globen.
där vi skulle gå på nån skum schlager grej på annexet som mys pappa skrivit in oss på en gästlista på.
HAHAHA, vilken suprise det blev. det visade sig nämligen vara långbord med spritdrickande 50+
och på scenen stog charlotte perelli, brolle jr m.m. HAHAHA, fett lyckad kväll blev det iallafall, vi dansade & sjöng med till dåliga schlager låtar som alla kan. vi dansade med en skum gubbe och en lite skummare snubbe som va total fulla, haha ? :D sen någon gång senare, så åkte vi hem till anna och sov över där.
lite kortfattat helt enkelt, haha, jätte mysigt vare!
idag har jag varit inne i stan & i forum köpt dom allra allra sista julklapparna.
jag är fett trött, imorn ska jag åka till landet, kommer hem 6 januari, MEN vi hörs på mobilen :D

NU SKA JAG PACKA LITE MERA ! :D
tjing tjong
/ aaapan

 

Postat av: Ofelia

tack för den ANNA!

:P

2008-12-20 @ 23:24:08
URL: http://ofeliass.blogg.se/
Postat av: emma

Jättekul vare, synd att jag inte kunde sova över...:8 min mamma är het på bilderna tycker jag, haha. <3

2008-12-20 @ 23:46:18
URL: http://elhow.blogg.se/
Postat av: Helena

grr julius! haha :D <33

2008-12-22 @ 00:12:59
URL: http://helenaalinder.blogg.se/
Postat av: Ofelia

Nej men jag menade att du inte skrev mig där uppe när jag faktiskt var med i globen och hemma hos anna sen! :)

2008-12-22 @ 17:08:48
URL: http://ofeliass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0