supercold on

glöm mitt förra inlägg.
jag var bara ledsen, arg och insåg en del av den stora verklighet som faktiskt väntar på mig därute.
men jag orkar inte förklara, orkar inte prata, orkar inte tänka på det och orkar inte inse.



idag har varit en ganska bra dag. vi har haft rep i två omgångar.
jag älskar rep. egentligen är det rätt jobbigt och hyffsat tråkigt.
men jag slipper detdär riktigt jobbiga. riktiga skolan, liksom.

jag hade matteprov som faktiskt gick väldigt bra tror jag. tyska "förhöret" gick typ ganska bra det med.
efter skolan hade jag piano, efter det skulle egentligen jag och anna hem till henne men det kom lite saker ivägen.
men det gjorde inget. jag gick i forum i typ en kvart i väntan på min buss.
nu hemma har jag inte gjort mkt, ätit en tomatmacka.
ikväll ska jag baka massor med mamma, till konsertpausen imorn. jag älskar att baka.
sen är det ugly betty & desperate. och det är inga prov kvar. förstår ni?
inga, prov. fyfan vilken härlig känsla och lättnad.

jag sitter och lyssnar på twilight skivan jag fick låna av milla.
never think - Robert Pattison.
det går fan inte att förklara.

-

Postat av: Camilla

Åh, är det soundtracket till Twilight?

när gav jag dig den?? mihaha, näj jaj böre skojare me daj. :D

2008-12-09 @ 19:59:38
Postat av: annaa

haha :D

2008-12-09 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0