sunshine in the rain

hallå där.
ledsen att mina inlägg blir rätt så tråkiga och långa/korta och inga bilder, men jag ska försöka bättra mig ;D
igår var jag först hemma hos nicole med helena, sen åkte vi till sickla för att se twilight igen. sara kom också. jag och helena hade ju redan sett den, men det hade inte nicole och lisa. herregud va bra den va, igen. jag måste verkligen köpa soundtracket! och läsa ut böckerna. men nu ska jag lämna det för annars kan jag tjata på i timmar.

idag har det vart en vanlig dag i skolan i stort sett, lite rep och så. efter skolan så skulle vi ha ett "luciauppdrag" alltså vi får pengar för att lussa på nåt företag eller liknande. så det gjorde vi, det gick ganska så bra. lät skit bra med akustiken och allt dom första låtarna men sen så gick det utför. hah, lite fel toner och sånt, menmen. sånt händer :D
dom tyckte vi var bra trorja iallafall!

sen åkte jag hem, åt mammas goda tomatsoppa till middag. nu sitter jag här jätte kissnödig, jag missade greys igår.
är olycklig för det. ska snart gå för att läsa i boken, Om jag kunde drömma. sen ska jag nog försöka sova så snart som möjligt. har lagt mig klockan tolv dom senaste 5 dagarna nu. vilket inte alls känns bra genom hela dagen kan jag ju säga. menmen.

ciaaaaaao.
bilderna är från imorse och ikväll.

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0